آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

استعفای ظریف شوک به اقتصاد کشور بود/ تاجران کشورهای دیگر از این پس، محتاطانه‌تر رفتار خواهند کرد



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , اتاق بازرگانی ایران
نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: قبول استعفای ظریف توسط رئیس‌جمهور این پیام مخابره می‌شود که در سازمان دیپلماسی ما فضای آرام و ثابتی وجود ندارد و همین مساله به مذاکرات سیاسی و اقتصادی ما ضربه می‌زند و نگاه کشورهای دیگر به ایران محتاطانه‌تر خواهد شد. 

حسین سلاح‌ورزی نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص استعفای ظریف و تاثیر آن بر اقتصاد گفت: اول اینکه این مساله باعث شده که یک شوک بزرگی به جامعه اقتصادی کشور وارد شود و دوم آنکه باعث شد یک فضای مبهم و عدم اطمینان در بخش اقتصاد کشور به وجود آ‌ید.

 

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و حرفه‌ای ایشان نبود چنین فرد کارآمدی در راس دیپلماسی کشور آن هم در شرایطی که ما در جبهه‌های مختلف مذاکرات سختی را در پیش روی داریم باعث می‌شود که خلاء بزرگی به وجود آید.

 

سلاح‌ورزی ادامه داد: قبول استعفای ایشان توسط رئیس‌جمهور این پیام مخابره می‌شود که در سازمان دیپلماسی ما فضای آرام و ثابتی وجود ندارد و همین مساله به مذاکرات سیاسی و اقتصادی ما ضربه می‌زند و نگاه کشورهای دیگر به ایران محتاطانه‌تر خواهد شد. طبیعی است نگاه دولت‌ها تاثیر مستقیمی بر فعالان اقتصادی همان کشور دارد و باید منتظر بازخوردهای آن باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------