آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

قیمت بلیت برخی از پروازها نامتعارف است



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,قیمت بلیت
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه «باید با اعمال نظارت دقیق قیمت بلیت هواپیما متعادل شود»، گفت: وزارت راه و شهرسازی در این زمینه جدی است و تلاش خود را به کار گرفته تا شرایط متعادلی در خطوط هوایی کشور ایجاد کند. 

سید احسن علوی در گفت‌وگو با ایسنا درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما، اظهار داشت: امروز قیمت برخی از پروازها نامتعارف است. ما با افزایش قیمت دلار شاهد بودیم که قیمت بلیت هواپیما نیز مانند سایر بخش ها افزایش یافت اما اکنون قیمت دلار پایین آمده اما قیمت بلیت هواپیما همچنان بالا است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: باید با اعمال نظارت دقیق، قیمت بلیت ها نیز متعادل شود. وزارت راه و شهرسازی در این زمینه جدی است تا شرایط متعادلی در خطوط هوایی کشور ایجاد کند و تلاش خود را به کار گرفته است.

 

علوی ادامه داد: واقعیت این است که هزینه ها برای شرکت های هواپیمایی بالا رفته و از سوی دیگر مسافران کاهش یافته است ولی باید با تعیین تعرفه های معین، قیمت ها را متعادل کرد.

 

نماینده مردم سنندج در مجلس تصریح کرد: باید شرایط برای مسافران تسهیل شود تا آن ها نیز برای استفاده از خطوط هوایی ترغیب شوند. اکنون برخی از پروازها با ظرفیت نیمه تکمیل انجام می شود که این امر به ضرر شرکت های هواپیمایی است.

 

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه با اشاره به اختلاف قیمت بین برخی از پروازها در اوایل هفته نسبت به اواخر هفته، بیان کرد: شاهدیم در زمان هایی که متقاضی برای پروازها افزایش می یابد قیمت بلیت ها نیز بالا می رود که این امر غیر معقول است و باید در قیمت بلیت هواپیما ثبات وجود داشته باشد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------