آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

قیمت بلیط قطار اربعین گران نمی‌شود/ شلمچه، کرمانشاه و همدان مقاصد نهایی



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,قیمت بلیط قطار
معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که مذاکرات لازم برای هماهنگ‌کردن دستگاه‌های متولی مختلف در راستای فراهم سازی بستر لازم برای سفر زائران اربعین انجام شده و در این راستا نه تنها قیمت بلیط قطار افزایش نخواهد یافت بلکه با گران‌فروشان احتمالی برخود قاطع خواهیم کرد. 

میر حسن موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: طی هفته‌ها و روزهای گذشته مذاکرات و جلسات متعددی با زیرمجموعه‌های مختلف راه‌آهن برای هماهنگ‌کردن همه در راستای قطار اربعین کرده‌ایم تا همه بتوانیم به خوبی در خدمت زائران حسینی در این روز باشیم. مذاکرات هنوز به مرحله نهایی نرسیده و قطعی نشده است اما بر اساس جلسات برگزار شده قیمت خرید بلیط قطار افزایشی برای اربعین نخواهد داشت.

 

وی افزود: شرکت‌های ریلی نمی‌توانند قیمت بلیت خود برای سفرهای اربعین را افزایش دهند و اگر در این زمینه آژانس مسافرتی مرتکب تخلف شد مردم شرکت راه‌اهن را در جریان قرار دهند تا با متخلف یا متخلفان برخورد جدی کنیم.

 

معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: مقرر شده تا مسافران را به مرزهای عراق برسانیم و نهایتا از طریق اتوبوس آن‌ها را به عراق ببریم د راین راستا شلمچه، کرمانشاه و همدان به عنوان مقاصد اصلی تعیین شده اند.

 

موسوی اظهار کرد: هنوز جزئیات برنامه‌های مخصوص اربعین از نظر تعداد و نوع واگن و دیگر مسائل مشخص نشده و به محض اینکه همه این مسائل نهایی شود، آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

 

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز سعید رسولی - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران - درباره برنامه این شرکت در راستای جابه‌جایی مسافران و زائران کربلا به ایسنا گفته بود: آمادگی کاملی برای راه‌اندازی قطار تهران-کربلا و قم-کربلا که سال‌های قبل هم آن را تجربه کرده بودیم، داریم و در راستای خدمت‌رسانی به زائران خارجی هم با مقامات پاکستانی مذاکراتی داشتیم و اعلام آمادگی کردیم تا بتوانیم زمینه سفر ریلی زائران این کشور را به عتبات عالیات در ایام اربعین فراهم کنیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------