آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

قطع یارانه‌ها را چطور پیگیری کنیم؟



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , قطع یارانه‌ها
کسانی که با قطع یارانه مواجه شده‌اند باید با رجوع به دفاتر پیشخوان دولت کد رهگیری سامانه ثبت درخواست رسیدگی برقراری مجدد یارانه‌های نقدی را دریافت کرده و از طریق این سامانه وضعیت خود را پیگیری کنند. 

 به گزارش ایلنا، به دنبال قطع یارانه تعدادی از خانوار‌های ایرانی در مرداد امسال و اعلام این خبر که در مهر امسال یارانه سه دهک بالای درآمدی جامعه قطع می‌شود، نگرانی‌هایی در ارتباط با قطع یارانه اقشار ضعیف و متوسط نیز به وجود آمده است.

 

چند روز پیش سخنگوی دولت اطمینان داد که یارانه طبقات پایین و متوسط جامعه قطع نمی‌شود، اما تجربه قطع یارانه‌ها در سال‌های قبل نشان می‌دهد که در مواردی اشتباهاتی صورت گرفته و کسانی که مستحق دریافت یارانه بوده‌اند، از دریافت آن محروم شده‌اند.

 

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پیگیری قطع یارانه‌ها سامانه‌ای با عنوان سامانه ثبت درخواست رسیدگی برقراری مجدد یارانه‌های نقدی ایجاد کرده که آدرس آن yaraneh۱۰.mcls.gov.ir است.

 

در صفحه اول این سامانه عنوان شده است که این سامانه صرفا برای خانوارهایی است که یارانه آنها در سال ۱۳۹۸ حذف شده است. سامانه مذکور حاوی اطلاعات خانوارهایی که پیش از این مشمول حذف شده‌اند، نیست.

 

به منظور ورود به سامانه، سرپرست خانوار می‌بایست با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه نموده و کد رهگیری را دریافت نماید.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------