آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

فهرست آپارتمان‌های قیمت‌مناسب در گروه سنی ۱۰ تا ۲۰ سال



دلیل تعداد قابل‌توجه آپارتمان‌های با قیمت ‌مناسب در بازه سن بنای ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت را باید در میزان امکانات آنها جست‌وجو کرد. به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، با شروع فصل پاییز افزایش نسبی آپارتمان‌های ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت نسبت به گروه‌های سنی پایین‌تر بیش از پیش در بازار مسکن مشهود شده است. از طرفی بررسی فایل‌های موجود در موتورهای جست‌وجوی معتبر ملکی نشان می‌دهد تعداد زیادی از این املاک در گروه آپارتمان‌های «قیمت‌مناسب» قابل دسته‌بندی هستند.

 

دقت در امکانات و موقعیت فایل‌های مذکور نشان می‌دهد علت ازدیاد املاک قیمت‌مناسب در این گروه سنی چیست. املاک بیش از ۱۰ ساله اغلب یک، دو یا یکی از هر سه امکان ضروری ملک یعنی آسانسور، پارکینگ و انباری را ندارند و به همین دلیل قیمت آنها به نسبت سطح قیمت منطقه کاملا مناسب‌تر است. به‌عنوان مثال قیمت هر مترمربع از یک آپارتمان مسکونی ۱۲ سال ساخت در خیابان بهار بلوار قیطریه، ۲۲ میلیون تومان اعلام شده که علت این قیمت‌گذاری نسبتا مناسب، فقدان پارکینگ و انباری برای واحد مذکور از این ساختمان است. البته «نیاز به بازسازی» نیز علت دیگری برای قیمت مناسب پیشنهادی برخی از این املاک است. در برخی موارد مالک به دلیل پول‌لازم بودن یا به هر علت دیگری، تمایلی به بازسازی ملک خود برای عرضه با قیمت بالاتر ندارد و حاضر است آن را با بهای مناسب نسبت به سطح قیمت منطقه فایل کند.

 

واسطه‌ها می‌گویند از هر ۱۰ آپارتمان ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت در بازار مسکن شاید یک یا دو مورد از آنها با قیمت گزاف فایل شده باشد و مالک روی قیمت خارج از عرف خود اصرار کند.

 

 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , آپارتمان‌

 دنیای اقتصاد  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------