آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

ثبت‌نام طرح ملی مسکن تهران در پردیس و پرند از ۳۰ آذر/ تهرانسر از فاز ۷ ثبت‌نام حذف شد؟



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,طرح ملی مسکن
مقام مسئول وزارت راه با بیان"ثبت‌نام طرح ملی مسکن تهران در پردیس و پرند انجام می‌شود" گفت:متقاضیان از اینترنت پُر سرعت خانگی یا اینترنت موبایل استفاده کنند.

 به گزارش تسنیم، رضا نگهبان با بیان این‌که متقاضیان مسکن شهر تهران در طرح اقدام ملی باید در مسکن شهرهای پرند و پردیس ثبت نام کنند، اظهار کرد: شرایط استفاده از تسهیلات مسکن اقدام ملی به گونه ای است که توان سنجی لازم در خصوص پرداخت توسط متقاضیان انجام خواهد شد.

 

وی افزود: در مرحله اول ثبت‌نام طرح ملی مسکن طی 30 آذرماه تنها اطلاعات شناسنامه‌ای (هویتی) و کدپستی نیاز است و برای این‌که حق شهروندان ضایع نشود، بارها گفته شده است که از اینترنت پرسرعت خانگی یا اینترنت موبایل استفاده شود.

 

وی ادامه داد: هر متقاضی محل سکونت خود را به عنوان شهر درخواستی انتخاب کند، چون در مرحله پالایش مدارک مربوط به سابقه سکونت به طور کامل پالایش خواهد شد.

 

نگهبان ادامه داد: ورود به سامانه www.tem.mrud.ir  را در نظر داشته باشند و تا مرحله ای که منتج به کد رهگیری 10 رقمی نشود، مراحل ثبت نام تکمیل نشده است، پس از مرحله فوق نیز متقاضیان باید منتظر اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی برای تحویل مدارک ثبت نام به صورت فایل اسکن شده در قالب فرمت jpg و با حجم حداکثر 200 کیلو بایت باشند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: میزان اقساط پرداختی نیز بسته به رقم وام متفاوت خواهد بود که در این زمینه نیز باید شرایط اقساط بانک مسکن را متقاضیان مدنظر داشته باشند.

 

به گزارش تسنیم،‌پیش از این وزارت راه وشهرسازی از ثبت‌نام طرح ملی مسکن تهران در پرند،‌ پردیس و تهرانسر خبر داده بود. مشخص نیست چرا در فاز  هفتم ثبت‌نام طرح ملی مسکن، متقاضیان نمی‌توانند برای پروژه‌های تهرانسر ثبت‌نام انجام دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------