آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

ادامه ثبت‌نام مسکن اقدام ملی تا تکمیل ظرفیت توسط واجدین شرایط



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,
معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پس از بررسی صلاحیت ثبت‌نام کنندگان در طرح مسکن اقدام ملی و ریزش‌ها، ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت توسط واجدین شرایط ادامه دارد. 

محسن محرمی یگانه امروز در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: در طرح اقدام ملی مسکن به صورت کشوری برای هر استان زنجان سهمیه وجود دارد.

 

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان در مجموع 7 هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی به عنوان سهمیه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این واحدهای مسکونی شامل مناطق دارای بافت فرسوده و بازآفرینی شهری و طرح‌های حمایتی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در طرح حمایتی دولت زمین واحدهای مسکونی را تامین می‌کند، افزود: در این طرح متقاضیان با پرداخت هزینه ساخت صاحب مسکن می‌شوند.

 

محرمی یگانه سهمیه استان زنجان در طرح حمایتی را ۴ هزار و ۹۲۲ واحد مسکونی اعلام کرد و افزود: ثبت‌نام در این طرح در سامانه بوده و سه روز فرصت داشت و با پایان سهمیه نیز ثبت‌نام به پایان می‌رسید.

 

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی ملاک‌هایی برای ثبت‌نام کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن گفت: اطلاعات افراد که به صورت خوداظهاری است پایش می‌شود و افراد فاقد شرایط از این سامانه حذف خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه سامانه طرح مسکن اقدام ملی به بانک مرکزی، ثبت احوال، ثبت اسناد و سایر بانک‌های اطلاعاتی متصل است، گفت: استعلام‌های لازم از مراکز اطلاعاتی انجام می‌شود.

 

محرمی یگانه با بیان اینکه با حذف افراد فاقد شرایط مجددا ثبت‌نام از افراد دارای شرایط انجام می‌شود، گفت: تا زمان تکمیل ظرفیت سهمیه استان زنجان ثبت‌نام ادامه دارد و ممکن است چند بار دیگر تکرار شود.

 

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه مسکن‌های حمایتی بین ۷۵ تا ۱۰۰ متر احداث می‌شوند، گفت: هزینه این مسکن‌ها با توجه به متراژ آن متفاوت است.

 

وی با اشاره به اینکه متقاضیان باید حداقل پنج سال در شهر مورد تقاضای خود سکونت داشته باشند، گفت: این موضوع از طریق اطلاعات موجود بررسی خواهد شد.

 

محرمی یگانه در پاسخ به سؤالی در مورد زمان پرداخت هزینه ابتدایی مسکن‌های مسکن اقدام ملی عنوان کرد: این واریز پس از احراز اهلیت شخص و اعلام از سوی وزرات مسکن و شهرسازی انجام می‌شود.

 

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به انجام مجدد ثبت‌نام در سامانه اقدام ملی گفت: افراد متقاضی در اسرع وقت اقدام کنند و توجه داشته باشند که ثبت‌نام دستی انجام نمی‌شود و این کار تنها توسط خود فرد باید انجام شود.

 

وی با هشدار در مورد خرید و فروش کدهای رهگیری سامانه مسکن اقدام ملی اضافه کرد: مردم مراقب باشند، چرا که این کدها به معنای خانه‌دار شدن نیست.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------