امارات تمام پروازهایش را به ایران یک هفته قطع کرد/ مسافران ایرانی مانده در ترکیه را تا جمعه به تهران می‌آیند



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,سازمان هواپیمایی

 

سازمان هواپیمایی غیرنظامی امارات متحده عربی تمام پروازهایش به ایران را به مدت یک هفته لغو کرد. در بیانیه این سازمان که خبرگزاری رسمی امارات منتشر کرد آمده: "تمام پروازهای مسافری و باری از مبدا یا به مقصد ایران یک هفته متوقف می‌شود که ممکن است تمدید شود." 

 

-  فرودگاه بین‌المللی دبی یکی از شلوغترین فرودگاه‌های دنیا برای پروازهای بین‌المللیو برای ایرانی‌ها یکی از مهمترین راه‌های دسترسی به دیگر کشورهای دنیاست.

 

-  افزایش موارد ابتلا و مرگ در ایران سبب این نگرانی شده که شاید بیماری بیش از آنچه به رسمیت شناخته می‌شود شیوع پیدا کرده است.

 

 مسافران ایرانی مانده در ترکیه را تا جمعه به تهران می‌آوریم

- سخنگوی ایران ایر اعلام کرد: پروازهای استانبول-تهران هما تا جمعه ۹ اسفند برای انتقال ایرانیان مانده در ترکیه به ایران ادامه دارد.

 

- مسافرانی که قصد سفر به ترکیه یا بازگشت از این کشور را با استفاده از پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) دارند، در جریان باشند که تمامی پروازهای "هما" از تهران به مقصد ترکیه، بدون هیچ کنسلی، تا روز جمعه ۹ اسفند و بدون مسافر انجام خواهد شد تا مسافران "هما" در ترکیه را به کشور منتقل کند.

 

- همچنین مسافران سایر شرکت‌های هواپیمایی که پروازشان به مقصد تهران کنسل شده است، می‌توانند ضمن تماس با دفتر فروش "هما" در استانبول و مراجعه حضوری به دفتر فروش این ایرلاین در ترکیه، نسبت به خرید بلیت برگشت اقدام کنند.

  

 

 سرپوش 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------