جایگاه‌های سوخت به دستور پیشگیرانه شرکت ملی پخش عمل نمی‌کنند



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,جایگاه‌های سوخت
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در روزهای اخیر اعلام کرد "سوخت‌گیری توسط کارکنان جایگاه‌های سوخت در کل کشور الزامی شد "، اما این مصوبه در اغلب جایگاه‌های عرضه سوخت رعایت نمی شود. 

به گزارش تسنیم، در پی ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با صدور اطلاعیه‌ای در روزهای اخیر اعلام کرد "سوخت‌گیری توسط کارکنان جایگاه‌های سوخت در کل کشور الزامی شد."

 

در متن این اطلاعیه آمده بود: "پیرو اطلاعیه وزارت بهداشت درباره همکاری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ضروری است فرآیند سوختگیری و پرداخت هزینه سوخت در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت، توسط کارکنان جایگاه‌ها انجام و دستکش یکبار مصرف برای استفاده عموم در دسترس قرار گرفته شود و تاکید می‌شود فرآیند سوختگیری و پرداخت هزینه بدون دستکش یکبار مصرف انجام نشود.

 

این اطلاعیه، جایگاه داران را مکلف کرده است باید تمامی نازل‌ها، صفحه کلید دیسپنسرها، سرویس بهداشتی و ... به طور مستمر با مواد ضدعفونی کننده مناسب نظافت شود.

 

این اطلاعیه تا اطلاع ثانوی در تمامی جایگاه‌های کشور لازم الاجراست."

بررسی میدانی خبرنگار تسنیم از تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت سطح شهر تهران نشان می دهد این الزام، در اغلب جایگاه ها رعایت نمی شود و فقط در صورتی که مردم خودشان تقاضا کنند، اپراتور اقدام به سوخت‌گیری می کند و در غیر این صورت، مردم همچون گذشته شخصا اقدام به سوخت‌گیری می کنند.

 

همچنین در سطح اغلب جایگاه‌های سوخت، هیچ اثری از ضدعفونی و وجود مواد ضدعفونی کننده و یا حتی دستکش در دستان اپراتورهای سوخت‌گیری دیده نمی شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------