آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

شرط ترامپ برای از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,ترامپ
رئیس‌جمهور آمریکا گفت: تا زمانی که مطمئن شویم این کشور سلامت خواهد بود، اقتصاد را مجدداً باز نخواهم کرد. 

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: تا زمانی که مطمئن شویم این کشور سلامت خواهد بود، اقتصاد را مجدداً باز نخواهم کرد.

 

طبق مستنداتی که اولین بار توسط نیویورک تایمز گزارش شده، وزارت سلامت و خدمات انسانی آمریکا پیش‌بینی کرده است که برداشتن محدودیت‌های فرمان «در خانه بمانید»، تعطیلی مدارس، و فاصله‌گذاری اجتماعی تنها ظرف ۳۰ روز، منجر به جهش تعداد مبتلایان در تابستان خواهد شد.

 

وقتی از ترامپ در مورد اینکه آیا او پیش‌بینی دولت فدرال در مورد اینکه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در صورت برداشتن محدودیت‌های فاصله‌گذاری ۳۰ روزه، جهش خواهد کرد، را دیده است یا خیر، پرسیده شد، گفت که او این پیش‌بینی‌ها را ندیده است.

 

ترامپ در کنفرانس خبری کاخ سفید گفت: ما به دنبال یک تاریخ هستیم و امیدوارم بتوانیم یک تاریخ (برای برداشتن محدودیت‌ها) تعیین کنیم؛ اما ما اقتصاد را دوباره باز نخواهیم کرد؛ مگر اینکه بدانیم این کشور قرار است سلامت شود.

 

ما نمی‌خواهیم دوباره به عقب برگردیم و همه کارها را از نو انجام دهیم، هرچند در آن صورت هم این کار در مقیاس کوچک‌تری انجام خواهد شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------