آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

جریمه ۱۰ میلیاردی برای گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه لیموترش



  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, لیموترش
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۱۰ میلیارد ریالی برای گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه بیش از ۱۰ تن لیمو ترش خبر داد. 

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با کسب اطلاعاتی در مورد دپوی مقادیر زیادی لیموترش توسط عده ای سودجو در چند باغ واقع در شهرستان جهرم، گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت موفق به شناسایی سه نفر در این رابطه شدند.

 

وی افزود: با تشکیل پرونده برای این افراد و ارسال به شعبه ویژه احتکار تعزیرات حکومتی فارس، متهمین به شعبه مذکور احضار و مشخص شد این افرد اقدام به گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه بیش از ۱۰ تن لیمو ترش کرده و این اقدام آن ها موجب اخلال در بازار این محصول شده است.

 

مبشری اضافه کرد: نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۱۰ میلیارد ریالی متخلفین و ممهور نمودن پروانه واحد صنفی متعلق به این افراد و همچنین عرضه لیموهای مکشوفه در شبکه رسمی صادر کرد.

  

   

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------