آخرین اخبار اقتصادی

بیت‌کوین ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید

هاوینگ مورد انتظار بیت‌کوین رخ داد و ارتفاع بلوک بیت‌کوین به ۸۴۰هزار رسید. به گزارش ایسنا، این رویداد که تعداد سکه‌های جدید…

آغاز ثبت سفارش فروش سهام عدالت در بانک‌ها/ ارزش سبد سهام ۱۷ تا ۱۸ میلیون تومان



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,سهام عدالت
معاونت نظارت بر نهادهای مالی بورس و اوراق بهادر گفت: از امروز امکان فروش برای دارندگان و مشمولین سهام عدالت وجود دارد و در این مرحله دارندگان مجاز به فروش 30 درصد از سهام خود هستند. 

به گزارش ایلنا، محمدرضا معتمد در مورد فروش 30 درصد از سهام عدالت گفت: از امروز امکان فروش برای دارندگان و مشمولین سهام عدالت وجود دارد و در این مرحله دارندگان مجاز به فروش 30 درصد از سهام خود هستند.

 

وی افزود:  در این مرحله درگاه ورود به بازار سرمایه، کارگزاران هستند اما با توجه به پراکندگی سرمایه گذاران در سهام عدالت، و اینکه شبکه کارگزاری تا این حد گسترده نیست، قرار شد از شبکه بانکی کمک گرفته شود. یعنی عاملیت فروش به بانک داده می‌شود و سیستم بانکی از امروز آنها را جمع آوری کرده تا از روز شنبه فروش صورت بگیرد.

 

معاونت نظارت بر نهادهای مالی تصریح کرد: مبلغ فروش به حساب دارای شماره شبا واریز خواهد شد و نرخ فروش همان نرخ تابلو است.

 

همچنین طبق گفته معتمد معاون نظارت بر نهادهای مالی بورس اوراق و بهادار، افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند از ۱۰ خرداد ماه می‌توانند با روش‌هایی که سازمان بورس اعلام می‌کند نسبت به مدیریت سهام خود اقدام کنند و به صورت مجزا هر سهم را به فروش برسانند.

 

وی درباره ارزش کنونی سبد هر فرد دارنده سهام عدالت نیز گفت: سهام موجود در سبد هر فرد از ارزنده‌ترین سهام‌های بازار بورس است که ارزش آن برای هر فرد ۱۷ تا ۱۸ میلیون تومان است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------