آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

سقوط دسته‌جمعی بازار سهام؛ افت ۵۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در یک ساعت



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بازار سهام
در آغاز معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با افتی ۵۲ هزار واحدی در کمتر از یک ساعت به روند نزولی چند روز اخیر خود ادامه داد.

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با بیش از 53 هزار واحد کاهش در کمتر از 60 دقیقه همچنان به روند نزولی خود ادامه می‌دهد.

 

در یک ساعت نخست ابتدایی معاملات حدود 385 هزار معامله در بورس صورت گرفته که طی آن 2 میلیارد و 694 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 41 هزار میلیارد ریال دادوستد شدند. این در حالی است که با توجه به صف فروش بودن بسیاری از نمادها، از میزان معاملات کاسته شده است.

  

در این میان نمادهای شستا، فارس و تاپیکو به ترتیب با 4972، 4673 و 2189 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشته‌اند.

 

افت 40 هزار واحدی شاخص کل در حالی رخ داده که نمادهای فلزات اساسی که در ابتدای بازار با حمایت همراه بودند هم‌اکنون در محدوده منفی و در صف فروش معامله شوند. به طور کلی در جریان معاملات امروز کمتر از 15 درصد از نمادهای کل بازار سهام در محدوده مثبت معامله می‌شوند و اکثر گروه‌های مختلف صنعت فشار عرضه شدیدی را تحمل می‌کنند.

 

این در حالی است که در روزهای اخیر مقامات بورسی و دولتی از حمایت از بورس سخن می‌گویند ولی عملا تغییری در رفتار حقوقی‌های سهام مشاهده نمی‌شود.

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بازار سهام

  

 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بازار سهام

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------