آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

ارزش معاملات سهام از مرز 30 هزار میلیارد تومان فراتر رفت



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, سهام
ارزش معاملات بازارهای بورس و فرابورس در مجموع از ۳۰ هزار میلیارد تومان فراتر رفت. 

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 15میلیارد و 637میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 24هزار و 217میلیارد تومان در بیش از 2 میلیون و 266 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 9هزار و 174واحدی در ارتفاع یک میلیون و 727هزار و 958واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، مخابرات ایران و ارتباطات سیار ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

 

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 893میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 573میلیارد تومان در 702هزار و 358نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 2واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 158واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی مارون، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و بیمه پاسارگاد شد و در مقابل شرکت‌های پلیمرآریا ساسول، اعتباری ملل و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------