آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

افزایش کابل دزدی عامل خاموشی جاده های کشور



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,کابل دزدی
معاون راهداری سازمان راهداری گفت: دزدیده شدن کابل های فشار قوی در بسیاری از جاده‌ها افزایش یافته و تبدیل به معضلی برای سازمان راهداری شده است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طبق بررسی های صورت گرفته و گزارشات میدانی،  بسیاری از مسافران در  مسیرهای مختلف گله از خاموشی در طول مسیرهای مختلف دارند. همین موضوع  باعث شد تا باشگاه خبرنگاران جوان این موضوع را از مسئولان مختلف در این بخش پیگیری کند.

 

در همین رابطه حاجی رضا تیموری مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی باشگاه خبرنگاران جوان با  اشاره به برخی از خاموشی‌ها در  مسیر جاده‌های استان تهران گفت: هم اکنون  پیگیری خاموشی‌ها در برخی از جاده‌های استان تهران به عهده وزارت راه و شهرسازی است.

 

او ادامه داد: در حال حاضر ما از بخش راهداری دماوند در خصوص خاموشی های کیلومتری راه های مواصلاتی این شهر پیگیری انجام داده ایم ولی تا به امروز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

 

 همچنین رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه روشنایی جاده‌های کشور بر عهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است، گفت: متاسفانه در بسیاری از مناطق شاهد سرقت کابل های فشار قوی و یا ترانس های تبدیل برق فشار قوی به فشار ضعیف هستیم که ممکن است به دلیل ایجاد این مشکل در این بخش ها، برق جاده‌ها در مناطق مختلف قطع می‌شود.

 

او از سرقت کابل و یا ترانس ها در مناطق مختلف گله کرد و خبر داد: امکان شناسایی و یا دریافت خسارت از سارقان در این بخش ها وجود ندارد و ما همواره با مشکل در این بخش مواجه هستیم.

 

امکان بازپس گیری کابل ها از دزدان وجود ندارد

معاون سازمان راهداری توضیح داد: ما در بسیاری از مناطق شاهد آن هستیم که سیم‌های برق، کابل و یا ترانس‌ها قطع می‌شوند، بنابراین مجبور به خرید مجدد آنها هستیم که هر کدام از این اقلام هم در حال حاضر نیاز به اعتبارات بسیار زیادی دارند.

 

اکبری توضیح داد: بسیاری از افراد بی بضاعت اقدام به سرقت این کابل‌ها می کنند که امکان باز پس گیری و خسارت از آنها وجود ندارد، بنابراین باید در این زمینه اقدامات لازم صورت بگیرد.

 

معاون راهداری سازمان راهداری اظهار کرد: البته در برخی از مناطق هم ممکن است تصادف باعث قطعی برق شود که در این زمینه هم باید اقدامات و پیشگیری های لازم انجام شود.

 

او بیان کرد: سرقت کابل های فشار قوی و ترانس ها تبدیل به یک معضل بزرگ برای ما شده که در این زمینه خسارت های بسیار زیادی به ما وارد شده است. این در حالی است که امکان نصب دوربین های مدار بسته و یا حضور پلیس در این بخش ها وجود ندارد چراکه افرادی که این کابل‌ها و یا ترانس ها را سرقت می‌کنند، افراد نیازمند هستند.

 

اکبری در پایان تصریح کرد: خاموشی ها در مسیرهای مختلف استان تهران از بخش‌های مختلف استان پیگیری می‌شود و در صورت دزدیده نشدن کابل‌ها، به زودی روشنایی به این مناطق باز می‌گردد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------