آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

شاخص بورس به رشد 3 هزار واحدی قناعت کرد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, بورس
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۳هزار و ۸۳۹واحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۲۵۰هزار واحد قرار گرفت. 

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 13میلیارد و 207میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 14هزار و 241میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 613هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 3هزار و 839واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 250هزار و 992واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و ملی صنایع مس ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

 

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 241میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 813میلیارد تومان در 578هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 139واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 43واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول و صنعتی مینو شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، سرمایه‎گذاری مالی سپهر صادرات و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------