آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

کشاورزان اصفهان خواستار تامین حق‌آبه خود هستند/برگزاری جلسه هماهمگی مسئولان استانی



 کشاورزان اصفهان ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی اصفهان گفت: مختصر آبی برای کشاورزی غرب اصفهان رهاسازی شده که بیشتر آن در طول مسیر برداشت می شود و هیچ مسئولی پاسخ نمی دهد، کشاورزان اصفهان خواستار تامین حق‌آبه خود هستند. 

 اسفندیار امینی، در گفت وگو با  خبرآنلاین اظهار کرد: روز گذشته تعدادی از کشاورزان بخش مرکزی مقابل استانداری جمع شدند و درخواست تامین حقابه کشاورزی را داشتند چراکه درختان و کشت ریشه ای آنها در معرض تنش آبی شدید است.

 

وی افزود: کشاورزان بخش مرکزی درخواست بازگشایی آب را دارند و کشاورزان رودشتین به دنبال رهاگشایی آب برای کشت پاییزه هستند و این موضوع به رای گیری گذاشته شد که بیشتر کشاورزان تمایل به بازگشایی زاینده رود داشتند.

 

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی اصفهان گفت: مختصر آبی برای کشاورزی غرب اصفهان رهاسازی شده که بیشتر آن در طول مسیر برداشت می شود و هیچ کس پاسخ نمی دهد!

 

وی اضافه کرد: دادستان به عنوان مدعی العموم باید به مساله تامین حقابه کشاورزان ورود کند چراکه بیشترین جفا به کشاورزان شرق اصفهان وارد شده است. در همین ایام انتخابات بیشترین مشارکت توسط همین جامعه کشاورزی شرق اصفهان بود، وظیفه دستگاه قضا این است که در مساله کشاورزان شرق اصفهان ورود کند.

 

امینی تصریح کرد: وظیفه تولید و تامین مواد غذایی برعهده بخش کشاورزی است و متاسفانه با تامین نشدن حقابه کشاورزی هم امنیت غذایی جامعه تهدید می شود و همچنین معیشت کشاورزان به خطر می افتد و متاسفانه شاهد برخورد انفعالی و سکوت مقامات دولتی کشوری، استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم.

 

اما خبرنگار خبرآنلاین در اصفهان این موضوع را با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان هم در میان گذاشت.

 

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: کشاورزان بر نحوه توزیع آب کشاورزی برای باغات معترضند که در حال برنامه ریزی است و امروز هم در همین خصوص جلسه ای برگزار می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------