آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

زمزمه‌های افزایش قیمت نوشابه



قیمت نوشابه بعد از افزایش 20درصدی ابتدای تابستان امسال، طی سه‌ماه گذشته تغییری نداشته اما فروشندگان سوپرمارکت‌ها از زمزمه‌های افزایش این کالا برای بار سوم طی امسال خبر می‌دهند. 

به‌گزارش همشهری، مشاهدات میدانی حاکی از آن است که انواع نوشابه‌های گازدار برخلاف روند یک‌سال گذشته که هر‌ماه یا 3ماه یک‌بار درصدی از افزایش قیمت را تجربه می‌کردند، طی 3ماه گذشته برای نخستین بار بدون تغییر قیمت ماندند اما حالا گفته می‌شود که خبرهای جدید در راه است. ابتدای تابستان قیمت‌ نوشابه خانواده تمام برندها از ۱۲هزار و ۵۰۰تومان به ۱۴هزار و ۳۰۰تومان، بطری‌های ۳۰۰میلی‌لیتری از ۴هزار و ۴۰۰ به ۵هزار تومان، شیشه ۲۵۰میلی‌لیتری از ۵هزار و ۵۰۰ به ۶هزار و ۵۰۰ تومان و قوطی ۳۳۰میلی‌لیتری از ۷هزار و ۱۰۰تومان به ۸هزار و ۱۰۰تومان افزایش یافت. در طول سال گذشته قیمت نوشابه ۳برابر شد و تنها در6‌ماه اول پارسال این محصول تا ۱۲۵درصد گران‌تر شد.

 

قیمت نوشابه شب عید هم افزایش یافته بود و از ابتدای امسال این کالا با قیمتی متفاوت از زمستان پارسال به بازار عرضه شد. قیمت نوشابه‌های قوطی ۳۳۰‌میلی‌لیتری تا بهمن‌ماه سال گذشته ۴ تا ۵هزار و ۵۰۰تومان و قیمت بطری ۱.۵لیتری نوشابه خانواده بین ۱۰هزار و ۹۰۰ تا ۱۲هزار تومان بود.

 قیمت نوشابه,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------