آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

دور جدید افزایش قیمت بستنی در آغاز فصل سرد



بستنی دوباره روی موج افزایش قیمت قرار گرفته است.

به‌گزارش همشهری، افزایش قیمت بعضی از بستنی‌های پرفروش یکی از برندهای بنام محصولات لبنی، از آغاز دور جدید افزایش قیمت این محصول حکایت دارد.

 

با نگاهی به قیمت انواع بستنی‌های یک‌نفره در سوپرمارکت‌ها می توان دریافت که دست‌کم 2 نوع بستنی پرفروش در هفته‌های گذشته گران شده‌اند و افزایش قیمت دیگر محصولات مشابه نیز دور از انتظار نیست.  میهن که بیشترین سهم بازار بستنی را در اختیار دارد، قیمت بستنی‌های کیم و عروسکی خود را که تا ‌ماه پیش 3هزار تومان بود، به 4هزار تومان رسانده، اما در دیگر انواع بستنی‌های این برند، فعلا تغییر قیمتی دیده نمی‌شود و هنوز قیمت‌های تابستان روی دیگر بستنی‌ها درج می‌شود. مقایسه قیمت‌ امروز بستنی‌ها با قیمت‌های تابستان نشان می‌دهد که دیگر شرکت‌های لبنی هم در3‌ماه اخیر در بعضی از محصولات افزایش قیمت داشته‌اند.

 

ازجمله محصولاتِ گران شده می‌توان به بستنی دوکی لیوانی معجون از برند کاله اشاره کرد که در تابستان 5هزار تومان بود و حالا 7هزار تومان قیمت خورده است. بستنی روز اسنایپر  هم هزار تومان گران شده و به 13 هزار تومان رسیده است. با افزایش قیمت شیرخام از ابتدای تابستان امسال، شرکت‌های تولیدکننده محصولات لبنی نیز به افزایش قیمت محصولات تولیدی خود ازجمله بعضی از انواع بستنی اقدام کردند.

 

بستنی ازجمله محصولات لبنی غیرحمایتی است و نرخ مصوبی ندارد، اما طی6 ماه گذشته به‌رغم افزایش قیمت دیگر محصولات لبنی پرمصرف مثل ماست، قیمت بسیاری از انواع بستنی تغییری نداشته است.

 

 قیمت بستنی ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------