آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد / دولت پایه شاخص تورم را به سال ۱۴۰۰ تغییر داده تا نرخ تورم به ۴۸ تا ۵۰ درصد برسد

«دولت نباید ژست کنترل تورم را به خود بگیرد. به نظر من باید از مردم عذرخواهی کنند و بگویند نتوانستیم تورم را کنترل کنیم.»…

نمودار وضعیت کیفیت خودروهای داخلی/لیفا، ام وی ام 110 و پژو206 در قعر جدول



جدیدترین گزارش کیفی خودروهای داخلی در حالی منتشر شد که طبق آن، کیفیت 6 محصول شامل لیفان X60، ام‌وی‌ام 110، پژو206، رانا، پراید 131 و پارس‌تندر، افت کرد .

اخبار,اخبار اقتصادی, کیفیت  خودروها

 برای دیدن اندازه واقعی تصویر کلیک کنید.


این گزارش را که به مرداد‌ماه امسال مربوط می‌شود، مطابق معمول، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تهیه کرده و طبق آن، کیفیت 31 خودرو داخلی مورد بررسی قرار گرفته است. بر این اساس، سطح کیفی خودروها در 9 معیار «سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان»، «سیستم موتور و انتقال قدرت»، «ترمز»، «تجهیزات الکتریکی»، «بدنه»، «رنگ»، «تزئینات داخلی و خارجی»، «نفوذ آب» و «صداهای غیر‌عادی» مورد ارزیابی قرار گرفته که در مجموع، مزدا3 صاحب بهترین کیفیت شده و ام‌وی‌ام مدل 110 نیز کم کیفیت‌ترین خودرو شناخته شده است.

 

آن طور که مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس، عنوان کرده، ارزیابی کیفی خودروها بر اساس مدل جدید انجام می‌شود و نتیجه این ارزیابی، واقع‌بینانه‌تر و نزدیک‌تر به ارزیابی مشتریان است.

اخبار اقتصادی  -  دنیای اقتصاد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------