آخرین اخبار اقتصادی

,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

سرگیجه با آمار تورم

خبرهایی مبنی بر محاسبه تورم بر اساس شاخص تاخیر تادیه دین باعث شد بانک مرکزی در جوابیه‌ای آمارهای اعلامی را تکذیب کند؛ هرچند…

کارت‌های اعتباری از اول مهر در اختیار است



  اخباراقتصادی ,خبرهای   اقتصادی,اقتصادی,کارت های اعتباری

رییس کل بانک مرکزی گفت: از اول مهرماه کارت های اعتباری در اختیار مردم قرار می‌گیرد و اعتبار این کارت‌ها ۱۰ ، ۳۰ و ۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش میزان، ولی‌اله سیف افزود: شکل کارت های اعتباری به بانک ها واگذار شده، اما از یک مرکزیت هدایت شده و دارای سامانه خاصی است.

وی افزود: از اول مهرماه این کارت ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد و بانک‌ها در حال آماده‌سازی هستند و اعتبار این کارت‌ها 10 ، 30 و 50 میلیون تومان است.


رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: این شیوه تامین تسهیلات، جایگزین تسهیلات خردی می‌شود که در گذشته در نظام بانکی داده می‌شد و نرخ سود این تسهیلات 18 درصد است.


سیف همچنین با اشاره به استان گلستان و ظرفیت های استان در بخش های مختلف گفت: استان گلستان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، نباید جزو استان‌های کم برخوردار باشد و منابع و نیروی انسانی مهم‌ترین ظرفیت این استان است و باید در جذب سرمایه‌گذار تلاش کرد.


وی اظهار کرد: توسعه سرمایه‌گذاری باید اولویت مسوولان استان باشد و تجربه نشان داده که سرمایه‌گذاری تنها در بخش‌هایی که بخش خصوصی وارد شده، موفق بوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------