آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟

سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه با واگذاری سهام عدالت جاماندگان، قطار سهام عدالت به ایستگاه پایانی می‌رسد، گفت: اگر…

دادستان قزوین: پرونده 2 نفر از کارمندان اداره کل بنیاد مسکن در مرحله کارشناسی/ میزان دقیق اختلاس مشخص نیست



  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی  , اختلاس

حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در ارتباط با پرونده دو نفر از کارمندان اداره کل بنیاد مسکن استان قزوین به اتهام اختلاس، گفت: هنوز میزان دقیق اختلاس و خسارت به بیت المال مشخص نشده و پرونده در مرحله کارشناسی است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با پرونده دو نفر از کارمندان اداره کل بنیاد مسکن استان قزوین که به اتهام اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی بازداشت هستند، گفت: میزان دقیق اختلاس و خسارت به بیت المال هنوز مشخص نشده و پرونده همچنان در مرحله کارشناسی است تا مقدار وجوهی که این افراد از طریق غیرقانونی و با سواستفاده از اموال دولتی به دست آورده اند محاسبه شود.  

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین  پیش از این در تشریح جزئیات این پرونده به خبرگزاری میزان گفت: این کارمندان متخلف با تصرف غیرقانونی دستگاه‌ها و ماشین آلات بنیاد مسکن که در اختیار داشتند با پیمانکاران قرارداد منعقد می‌کردند و وجوه دریافتی را به حساب اداره واریز نمی‌کردند که شناسایی و تخلف آنها محرز شد. به عنوان مثال متخلفان با یک پیمانکار قراردادی با مبلغ ۱۰۰ میلیون منعقد کرده اما به اداره مربوطه مبلغ ۱۰میلیون اعلام می‎کردند. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------