آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

واکنش رئیس سیا به اتفاقات اخیر ایران



رئیس سیا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رییس سازمان سیا در گفت‌وگویی اظهاراتی مداخله‌جویانه را درباره اتفاقات اخیر ایران مطرح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه سی‌بی‌اس، ویلیام برنز، رییس سازمان سیا در گفت‌وگو با این شبکه در پاسخ به این سوال که آیا از نظر او اتفاقات اخیر در ایران «اعتراضاتی درانزوا است یا می‌تواند شروع یک انقلاب باشد»، گفت: فکر نمی‌کنم این اعتراضات، اعتراضاتی در انزوا  باشد. آنچه حیرت‌آور است، حداقل برای من و تحلیل‌گرانمان در اینجا، گستردگی این اعتراضات است.

 

وی افرادی که در اعتراضات شرکت می‌کنند را شجاع خواند که به ادعای وی  از بسیاری از جهات خسته‌اند و آماده‌اند خطر تظاهرات کردن را بپذیرند.

 

برنز در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام آمادگی ایلان ماسک، رییس شرکت اسپیس ایکس برای ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای تسلا به ایران، آیا دولت آمریکا کمک خواهد کرد که ترمینال‌های دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای وارد ایران شود، گفت: دولت آمریکا به وضوح حمایتش از گردش آزاد اطلاعات و آزادی اینترنت را اعلام کرده است. آمریکا بسیار در این زمینه متعهد است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------