آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

اوکراین: امروز ۱۳ پهپاد ساخت ایران را بر فراز کی‌یف سرنگون کردیم



سرنگونی پهبادهای ایرانی در اوکراین،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
اوکراین ۱۳ پهپاد ساخت ایران را بر فراز کی‌یف سرنگون کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از گاردی، مقامات اوکراین می‌گویند ۱۳ پهپاد ساخت ایران همزمان با به صدا درآمدن آژیر حمله هوایی در پایتخت و مناطق اطراف آن سرنگون شدند.

 

در ادامه این مطلب آمده است: ارتش اوکراین بامداد چهارشنبه ۱۳ پهپاد ساخت ایران را بر فراز کی‌یف و مناطق اطراف آن سرنگون کرد. این رخداد در پی یک رشته انفجار در پایتخت اتفاق افتاد که مقامات اوکراینی، آن را تداوم «ترور انرژی» روسیه علیه این کشور توصیف کردند.

 

مسئولان شهر کی‌یف اعلام کردند که دو ساختمان اداری آن بر اثر سقوط پهپاد آسیب دیده است. سویتلانا وودولاگا، سخنگوی خدمات امداد و نجات کی‌یف، گفت که هیچ تلفات و قربانی‌ای در پی این رخداد وجود ندارد.

 

ویتالی کلیچکو، شهردار این شهر، در پستی در تلگرام نوشت که انفجار‌هایی در منطقه مرکزی پایتخت، شوچنکیفسکی، (محل استقرار بسیاری از سازمان‌ها و ساختمان‌های دولتی) رخ داده است و ۱۰ پهپاد ساخت ایران سرنگون شده‌اند. مقامات شهری گفتند که یازدهمین پهپاد کمی پس از ساعت ۸ صبح سرنگون شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------