آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

واکنش ترامپ به فایل صوتی وی درباره حمله به ایران



ترامپ،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رئیس‌جمهور سابق آمریکا در واکنش به گزارش‌ها درباره فایل صوتی از وی که در آن به نگهداری اسناد محرمانه بعد از خروج از کاخ سفید اشاره می‌کند، ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا پنجشنبه درباره صوتی که از وی منتشر شده و گفته می‌شود در آن درباره یک سند حساس نظامی که از کاخ سفید برده صحبت می‌کند، ابراز بی‌اطلاعی کرد. 

 

رسانه‌های آمریکایی سی‌ان‌ان و نیویورک تایمز چهارشنبه گزارش دادند دادستان‌های فدرال این نوار را در تحقیقات جاری درباره پرونده مرتبط با کشف اسناد دولتی در عمارت ترامپ در فلوریدا، یافته‌اند.

 

این نوار در جریان نشست ژوئیه ۲۰۲۱ در نیوجرسی ضبط شده و شامل صدای ترامپ است که درباره سندی حرف می‌زند که به گفته او مربوط به «حمله احتمالی به ایران» است. در جریان این مکالمه ترامپ می‌گوید می‌داند این سند محرمانه است. 

 

«شان هانیتی» خبرنگار «فاکس نیوز» از او درباره این گزارش‌ها می‌پرسد، ترامپ جواب می‌دهد چیزی درباره آن‌ها نمی‌داند و از خود دفاع می‌کند. 

 

او با تکرار این ادعا که می‌توانسته هر چیزی می‌خواسته را تحت اختیارات ریاست‌جمهوری از طبقه‌بندی خارج کند، گفت: چیزی درباره آن نمی‌دانم. هیچ اشتباهی انجام نشده است. هیچ چیز. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------