آخرین اخبار سیاست خارجی

خبر سفر وزیر کره شمالی به تهران,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران

خبرگزاری کره شمالی‌، خبر سفر وزیر شان به تهران را منتشر کرد اما در تهران،‌ هیچ مقام مسوول ایرانی تاکنون در این باره توضیحی نداده است. به گزارش عصرایران ؛‌با وجود اینکه…

بن کاردین: ترامپ در راستای حمایت از معترضان، قانون منع ورود ایرانی‌ها به آمریکا را لغو کند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,بن کاردین

یک سناتور آمریکایی در اظهاراتی مداخله‌جویانه گفت: بهتر است ترامپ برای نشان دادن اینکه از معترضان ایرانی حمایت می‌کند، ممنوعیت ورود ایرانی‌ها به آمریکا را لغو کند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، بن کاردین، سناتور ارشد دموکرات در ادامه واکنش‌های مداخله‌جویانه مقامات آمریکایی نسبت به ناآرامی‌ها در ایران، گفت: من از دولت ترامپ می‌خواهم تا اقداماتی را در راستای حمایت از معترضان در ایران انجام دهد، بهترین اقدام نیز در مرحله نخست لغو فوری ممنوعیت ورود ایرانی‌ها به خاک آمریکا خواهد بود.

 

وی همچنین در اظهاراتی خصمانه هشدار داد که اگر با معترضان با خشونت برخورد شود، آمریکا می‌تواند تحریم‌های جدیدی علیه ایران صادر کند.

 

به گزارش ایسنا، سارا سندرز ور تحریسخنگوی کاخ سفید نیز روز سه‌شنبه به بهانه ناآرامی‌های ایران، هشدار داد که کاخ سفید در حال بررسی احتمال صدم‌های جدید علیه ایران است.

 

بن کاردین ادامه داد: جهان به دقت در حال نظاره نحوه پاسخ مقامات ایران به درخواست قانونی مردم ایران برای تغییر است. اگر این پاسخ‌ها همراه با خشونت باشد آمریکا می‌تواند با استفاده از قانون نقض حقوق بشر تحریم‌های جدیدی را علیه ایران صادر کند.

 

پیش‌تر بن رودز، مشاور امنیت ملی باراک اوباما خطاب به مقامات کنونی آمریکا هشدار داده بود که اعتراض مردم ایران برای خودشان است نه برای آمریکا.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------