آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بورل: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی با محکوم کردن حمله ایران به اسرائیل، بر حمایت این اتحادیه از تل‌آویو تاکید کرد. به گزارش ایسنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی…

تولسی گابارد: هرگونه اقدام نظامی آمریکا، منطقه را به جهنمی مبدل می‌کند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,تولسی گابارد
یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا نسبت به هرگونه اقدام نابخردانه آمریکا در غرب آسیا هشدار داد.

به گزارش فارس، یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با یک شبکه خبری آمریکایی نسبت به پیامدهای هرگونه درگیری نظامی ایالات متحده با ایران هشدار داد.

 

 «تولسی گابارد» نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا سه شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت، ایالات متحده باید در واکنش به حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودی، با احتیاط عمل کند.

 

وی با اشاره به پیامدهای تعرض آمریکا علیه ایران گفت، خطر تداوم اقدام متقابل وجود دارد و درگیری با ایران هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

 

کارشناسان معتقدند سیاستمداران حزب دموکرات و جمهوری‌خواه علی‌رغم اختلاف بر سر روش‌های محدود کردن مولفه‌های قدرت ایران، درباره اصل این هدف هم‌نظر و هم‌داستانند.

 

نامزد انتخابات 2020 آمریکا در بخش دیگر این گفت‌‌وگو اظهار داشت، این اقدام خاورمیانه را به جهنم مبدل می‌کند و زندگی آمریکایی‌ها و مالیات دهندگان آمریکایی را به خطر انداخته و بحران پناهندگان در منطقه را افزایش می‌دهد. این اقدام به نفع منافع ما یا دیگران نیست.

 

گابارد شب گذشته نیز در توییتی نوشت، اگر من رئیس جمهور شوم مجددا به توافق هسته‌ای ایران باز می‌گردم و به تحریم‌ها علیه این کشور پایان می‌دهم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------