آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

پمپئو: می خواهیم رفتار ایران عادی شود/ حمایت از تهدیدهای ترامپ علیه ایران



اخبار,اخبار سیاست خارجی,پمپئو
وزیر امور خارجه آمریکا باری دیگری سعی کرد لفاظی‌های تهدیدآمیز رئیس جمهور آمریکا علیه ایران را توجیه کرده و به آن جنبه قانونی ببخشد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه سی.ان.ان، مایک پمپئو، وزیر امور  خارجه آمریکا باری دیگر به توجیه سیاست‌های جنگ‌طلبانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه ایران پرداخته و درباره اظهارات تهدیدآمیز او که اخیرا درباره اقدام نظامی علیه ایران و از جمله اماکن فرهنگی طرح کرده است در گفت‌گو با این شبکه بیان کرد: مردم آمریکا باید بدانند که ما تردید نخواهیم کرد. ما در حفاظت از منافع آمریکایی جسور بوده و این کار را به طریقی انجام خواهیم داد که با قانون مطابقت داشته باشد.

 

پمپئو با نادیده گرفتن اقداماتی که اخیرا دولت آمریکا با انجام دادن آن‌ها تا حد زیادی موجب افزایش تنش‌ها میان تهران و واشنگتن  شده است، اظهار کرد: ما در تلاشیم آن بازدارندگی را که به وضوح به آن نیاز است و به طور مستقیم، ناشی از موقعیت بدی در برابر حکومت ایران است که دولت قبلی[آمریکا] ما را در آن قرار داده است. ما راهبردی را پیش برده‌ایم تا ایران را متقاعد کنیم که مانند کشوری عادی رفتار کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------