آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

وزارت خارجه کویت سفیر ایران را احضار کرد



اخبار,اخبار بین الملل,وزارت خارجه کویت
وزارت خارجه کویت، با احضار سفیر ایران، مدعی شد که پایگاههای نظامی این کشور هیچ مشارکتی در عملیات ترور سردار شهید قاسم سلیمانی نداشته‌اند.

به گزارش فارس، وزارت خارجه کویت امروز (جمعه) «محمد ایرانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت را فراخواند و مراتب اعتراض به دلیل آن‌چه سخنان فرمانده هوافضای سپاه پاسداران اعلام شده، به وی ابلاغ شد.

 

به نوشته خبرگزاری رسمی کویت، «خالد الجارلله» معاون وزیر خارجه کویت، اعتراض دولت این کشور به سخنان فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص اینکه پایگاه «علی السالم» در کویت، در عملیات [ترور سردار شهید قاسم سلیمانی] در نزدیکی فرودگاه بغداد، مشارکت داشته است، اعتراض کرد.

 

الجارالله، با تکذیب پرواز هرگونه هواپیمایی از پایگاه «علی السالم»، گفت که پیش از این فرماندهی ستاد کل ارتش کویت نیز در بیانیه‌ای مشارکت هرکدام از پایگاههای نظامی این کشور در عملیات [ترور سردار شهید سلیمانی] را رد کرده بود.

 

او در ادامه از سفیر ایران خواست تا مسئولان ایرانی سخنانی را که به روابط دو کشور ضربه می‌زند، به زبان نیاورند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------