آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اکسیوس: اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند

اکسیوس از قول ۵ منبع آگاه امریکایی و اسرائیلی نوشت که اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند. این منبع در ادامه افزود: حمله دوشنبه…

وزارت خارجه آمریکا: ایران ان‌پی‌تی را نقض کرده است/ در سه مکان اعلام نشده در ایران، مواد هسته‌ای یافت شد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,وزارت خارجه آمریکا
وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود درباره کنترل تسلیحاتی، با استناد به ادعای اخیر آژانس اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران، مدعی شد که تهران معاهده ان‌پی‌تی را نقض کرده است.

به گزارش فارس، وزارت خارجه آمریکا بامداد امروز (جمعه) خلاصه گزارش سالانه خود با موضوع پایبندی کشورها به معاهده کنترل تسلیحاتی را به کنگره این کشور تحویل داد.

 

به نوشته وبگاه «المانیتور» وزارت خارجه آمریکا در این خلاصه گزارش، تاکید بیشتری در ادعاهای گزارش سال قبل خود مبنی بر عدم پایبندی ایران به معاهده عدم اشاعه هسته‌ای (NPT) داشته است.

 

بر این اساس، گزارش سال ۲۰۱۹ آمریکا بر اساس اسناد ادعایی رژیم صهیونیستی از برنامه هسته‌ای ایران، مدعی بود که ایران ممنوعیت معاهده ان‌پی‌تی درباره توسعه تسلیحات اتمی را لغو کرده است.

 

وزارت خارجه آمریکا در گزارش امسال علاوه بر ذکر موارد قبلی، به گزارش ادعایی اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر یافت شدن «مواد هسته‌ای اعلام نشده در سه مکان اعلام‌نشده در ایران» و همچنین ممانعت تهران از دسترسی به دو مکان استناد کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------