آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

واکنش دو مقام آمریکایی به سفر ظریف به سوریه



اخبار,اخبار سیاست خارجی,دو مقام آمریکایی
نماینده دولت آمریکا در امور سوریه به دیدار روز دوشنبه وزیر خارجه ایران با رئیس‌جمهوری سوریه واکنش نشان داد.

به گزارش بهارنیوز، «جیمز جفری»، مدعی شده در صورتی که ایران «واقعاً» نگران ایمنی و سلامت مردم سوریه است از روند سیاسی مورد حمایت سازمان ملل حمایت می‌کرد. اگر ایران حامی مردم سوریه است باید نیروهای هم‌پیمان خودش را از کل خاک سوریه بیرون کند.

 

همچنین، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به سفر وزیر خارجه ایران به سوریه، از کمک جمهوری اسلامی به دولت بشار اسد با پول مردم ایران انتقاد کرد. مورگان اورتگاس در پیامی در توئیتر نوشت که حکومت ایران از سال ۲۰۱۲ تا کنون بیش از ۱۰ میلیارد دلار پول مردم ایران را به بشار اسد داده است. او در ادامه این توییت که تصویر جواد ظریف و بشار اسد ضمیمه آن شده، اضافه کرده است که باید دید «توجیه‌گر ارشد رژیم» امروز چقدر «پول غارت شده» به دمشق برده است.

 

وی مدعی شد: تنها سهم و مشارکت رژیم ایران در سوریه در خشونت و بی‌ثباتی بوده است. اگر این رژیم واقعا در مورد سلامت و امنیت مردم سوریه نگران بود، نیروهای سپاه پاسداران، حزب الله لبنان و دیگر نیروهای تروریستی مورد حمایت و تحت فرمان خود را از آن کشور خارج می کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------