آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

گوگل چند حساب وابسته به ایران را مسدود کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی
شرکت آمریکایی گوگل با طرح ادعا‌های بی‌اساس، چند حساب کاربری وابسته به دولت ایران در شبکه اجتماعی یوتیوب را مسدود کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از تارنمای المانیتور، شرکت آمریکایی گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد برخی حساب‌های کاربری یوتیوب وابسته به دولت ایران را مسدود کرده است.

 

شرکت گوگل اعلام کرد ۱۶ حساب کاربری یوتیوب که ظاهرا به اتحادیه بین المللی رسانه‌های مجازی تحت حمایت دولت ایران است، را در ماه آوریل مسدود کرده است. این موضوع در گزارش گوگل برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ آمده است.

 

این شرکت آمریکایی مدعی شد حساب‌های مسدود شده در عملیات نفوذ هماهنگ مشارکت داشته که با هدف تاثیرگذاری اجرا می‌شود و دربرگیرنده اطلاعات خاص بوده است. بنا به ادعای گوگل، کاربران حاضر در این حساب‌ها پیام‌هایی به زبان عربی در خصوص همه گیری ویروس کرونا در آمریکا و نیز ارتباط میان واشنگتن و ریاض منتشر کردند.

 

اقدام ضد ایرانی شرکت گوگل مشابه اقدام صورت گرفته از سوی شبکه اجتماعی فیس بوک علیه چند حساب کاربری وابسته به دولت تهران است. شبکه فیس بوک در ماه آوریل مدعی شد که این حساب‌ها در حال نشر اکاذیب در جهان بوده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------