آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

وزیر اسرائیلی: ایرانی‌ها نباید احساس راحتی کنند / آن‌ها باید نگران حمله ترامپ به سایت هسته ایشان باشند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,وزیر اسرائیلی
وزیر اسرائیلی مدعی حمله به سایت هسته ای ایران در آینده نزدیک شد.

به گزارش شفقنا، «یووال اشتاینیتیز» وزیر انرژی اسرائیل امروز (سه شنبه) گفت: «ایران باید نگران اخباری باشد که درباره درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای طرح گزینه‌هایی مبنی بر حمله به یک سایت هسته‌ای در ایران مطرح شده است». اشتاینیتیز پس از طرح ادعا‌هایی مبنی بر نقشه ترامپ برای حمله به یک سایت هسته‌ای در ایران در دو ماه باقی مانده دولت خود، افزود: «ایرانی‌ها نباید احساس راحتی کنند».

 

اشتاینیتیز پس از طرح ادعا‌هایی مبنی بر نقشه ترامپ برای حمله به یک سایت هسته‌ای در ایران در دو ماه باقی مانده دولت خود، افزود: «ایرانی‌ها نباید احساس راحتی کنند».

 

وی در گفتگو با رادیو ارتش اسرائیل با اشاره به اینکه از روند رایزنی‌های روز پنج شنبه در این خصوص آگاهی نداشته است، گفت: «اگر من ایرانی بودم، پس از این گزارش احساس راحتی نمی‌کردم».

 

وی ادامه داد: «بسیار مهم است که ایرانی‌ها بدانند که اگرناگهان به سمت سطوح بالایی از غنی سازی اورانیوم گام بردارند، ممکن است با قدرت نظامی آمریکا و چه بسا کشور‌های دیگر روبرو شود».

 

پیشتر روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارنوت به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شده بود که ترامپ روز پنج شنبه گذشته با مشاوران ارشدش درباره امکان حمله به سایت نطنز ایران رایزنی کرده است، اما آن‌ها این گزینه را ناکام گذاشتند.

 

با این حال ایران نیز در مقابل گفته است که هرگونه اقدام آمریکا علیه ملت ایران با پاسخ کوبنده همراه خواهد بود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------