آخرین اخبار سیاست خارجی

پهپادهای ایرانی,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

اوکراین: پهپادهای شاهد این بار شبانه از راه می رسند!

نیروی هوایی اوکراین مدعی شد: روس‌ها دوباره به طور فعال در حال استفاده از پهپاد شاهد هستند و برای حملات گسترده آماده می‌شوند. به گزارش همشهری آنلاین ؛نیروی هوایی اوکراین…

دیدار وزیر خارجه آمریکا با مقامات اسرائیلی با محور ایران



وزیر خارجه آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزیر امور خارجه آمریکا روز پنج شنبه با رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی و سفیر این رژیم در واشنگتن دیدار کرد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، وزیر امور خارجه آمریکا روز پنج شنبه با «ایلی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و سفیر این رژیم در واشنگتن دیدار کرد.

 

رویترز به نقل از یک فرد مطلع گزارش داد که این دو مقام صهیونیست با تکرار ادعاهای خود علیه تهران، «نگرانی عمیق» خود را درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران ابراز کردند.

 

این در حالی است که کاخ سفید چند روز پیش هم از دیدار «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با «مئیر بن شبات» مشاور امنیت رژیم صهیونیستی در واشنگتن خبر داد.

 

طبق بیانیه کاخ سفید، در این دیدار موضوع نشست وین، توافقنامه هسته‌ای ایران و تلاش آمریکا برای بازگشت به برجام مورد بحث قرار گرفت.

 

در این بیانیه آمده است که مقامات آمریکایی و اسرائیلی درباره نگرانی‌های جدی خود در مورد پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران طی سال‌های اخیر بحث کردند.

 

آمریکا همچنین اسرائیل را در جریان گفتگوهای وین قرار داد و بر تمایل خود برای رایزنی نزدیک با رژیم اسرائیل در مورد موضوع هسته‌ای تأکید کرد.

 

بیانیه کاخ سفید می‌افزاید: آمریکا و اسرائیل درباره ایجاد کارگروهی جهت مقابله با تهدیدات فزاینده پهپادها و موشک‌های هدایت شونده ایران توافق کردند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------