آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

عراقچی: راه درازی در پیش داریم/ در مذاکرات وین تعجیل نمیکنیم



عراقچی در وین،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
عراقچی معاون وزیر امور خارجه با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین دیدار کرد.

به گزارش فارس، سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین دقایقی پیش با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مقر آژانس در وین، دیدار کرد.

 

عراقچی بعدازظهر امروز برای شرکت در دور جدید مذاکرات وین در چارچوب کمیسیون مشترک برجام وارد وین پایتخت اتریش شد.

 

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه پس از دیدار و گفتگو با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت و گویی اظهار داشت: مذاکرات وین دور چهارم مذاکرات ماست. روندی که در سه دور قبلی شروع کردیم ادامه خواهیم داد. در مسیری قرار گرفتیم که مسیر مشخصی است. حداقل درباره مسیری که باید برویم تفاهم وجود دارد. اگرچه موانع جدی در این مسیر هست، راه درازی در پیش داریم و به هیچ وجه نمی‌شود زمانبندی را برای آن پیش بینی کرد.

 

وی افزود: تلاش داریم هر چه زودتر این کار انجام شود با این حال تعجیل بی مورد نخواهیم کرد و اجازه فرسایشی شدن هم نخواهیم داد. با دقت کار را انجام می‌دهیم مشکلات موجود بعضا جدی است و کار سختی در پیش داریم. امیدواریم در زمان کوتاهتری بحث را به سرانجام برسانیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------