آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ظریف: گفت‌وگوهای خوبی با پاپ، نخست‌وزیر و وزیر خارجه واتیکان درباره تحریم‌ها، اوضاع فلسطین و لبنان داشتم



ظریف و پاپ،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که امروز گفت‌وگوهای خوبی با پاپ فرانسیس، نخست‌وزیر و وزیر خارجه واتیکان درباره تحریم‌ها، اوضاع فلسطین و لبنان و همچنین بحث اخلاق در جامعه جهانی داشته است.

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) پس از دیدار و گفت‌وگو با پاپ فرانسیس رهبر معنوی کاتولیک‌های جهان و کاردینال «پارولین» نخست وزیر و اسقف اعظم «گالا گر» وزیر امور خارجه واتیکان در اظهاراتی عنوان کرد: در این دیدار درباره شرایط بین‌المللی، وضعیت تحریم‌ها و بحث اخلاق در جامعه جهانی، اهمیت حمایت از کانون خانواده و وضعیت فلسطین گفت‌وگو کردیم.

 

وی افزود: بعد از ملاقات با جناب پاپ با نخست‌وزیر و وزیر خارجه امور واتیکان دیدار داشتیم و این مسائل و روابط بین واتیکان و جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

ظریف با بیان این‌که دیدارهای مهم و خوبی بود، یادآور شد: به خصوص در شرایط کنونی که مردم فلسطین در شرایط بسیار تاسف باری هستند و وضعیت تحریم‌ها بر مردم لبنان اثر بسیار بدی گذاشته و کلیسای کاتولیک نسبت به شرایط در لبنان حساس است، گفت‌وگوها و تبادل نظرهای خوبی در این خصوص صورت گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------