آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه: آنها فقط به فکر منافع خودشانند

ماریا زاخاروف سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پاسخ به سفیر اسرائیل در مسکو که از او پرسید چرا روسیه حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکرد گفت: «به یاد نداریم که اسرائیل حملات…

طرح قانونگذار آمریکایی برای جلوگیری از رفع تحریم‌ها علیه ایران



لغو تحریم های آمریکا علیه ایران،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
یک قانونگذار آمریکایی طرحی پیشنهاد داده که خواستار جلوگیری از رفع تحریم‌ها علیه ایران در هر شرایطی است.

به گزارش فارس، «کریس استورات»، قانونگذار ایالت «یوتا» در مجلس نمایندگان آمریکا طرحی پیشنهاد کرده که خواستار جلوگیری از رفع تحریم‌ها علیه ایران است.

 

این قانونگذار جمهوری‌خواه، این طرح را در قالب یک متمم پیشنهادی برای اضافه شدن به «لایحه اعتبارات خدمات مالی» ارائه کرده است. 

 

برخی از کارشناسان مسائل تحریم با ارائه تصویری از طرح ارائه شده توسط استوارت نوشته‌اند قانونگذاران آمریکایی خواستار جلوگیری از رفع تحریم‌ها علیه ایران، در تمامی شرایط‌های احتمالی شده‌اند.

 

یک تحلیلگر نوشته است: «این طرح، علاوه بر آنکه بازگشت آمریکا به برجام را مسدود می‌کند خواستار تسلیم شدن ایران در برابر ۱۲ مطالبه فرضی مایک پامپئو است.»

 

در بخشی از طرحی که استوارت ارائه کرده آمده است: «هیچ یک از منابع مالی تخصیص‌داده‌شده به موجب این قانون نباید توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا برای حذف، صدور معافیت، تعلیق، کاهش یا تخفیف در برنامه تحریم‌های موجود علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شوند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------