آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

بلومبرگ: دور هفتم مذاکرات وین احتمالاً در دولت رئیسی برگزار می‌شود/ وال‌استریت ژورنال: فقط گمانه‌زنی است



مذاکرات وین،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
یک رسانه آمریکایی در گزارشی مدعی شد که دور آینده مذاکرات احیای برجام در وین احتمالاً اواسط آگوست (اواخر مردادماه) و در دولت آیت‌الله رئیسی برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، شبکه خبری بلومبرگ روز سه‌شنبه به نقل از منابع آگاه مدعی شد که مذاکرات احیای برجام در وین احتمالاً پس از مراسم تحلیف آیت‌الله رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران از سر گرفته خواهد شد.

 

دو دیپلمات که مدعی شده‌اند از برنامه زمان‌بندی مذاکرات وین آگاهی دارند، به بلومبرگ گفته‌اند که انتظار می‌رود که دور هفتم مذاکرات احیای برجام در وین اواسط ماه آگوست (اواخر مردادماه) برگزار شود. بلومبرگ به درخواست این دو دیپلمات، از افشای نام آنها خودداری کرده است.

 

یک دیپلمات اروپایی نیز که خواسته است نامش فاش نشود، در گفتگو با بلومبرگ اعلام کرده است که انتظار می‌رود ایران پس از مراسم تحلیف آیت‌الله رئیسی –که اواسط مردادماه برگزار می‌شود- مذاکرات احیای برجام را ادامه دهد.

 

اما دقایقی پس از انتشار گزارش  بلومبرگ، «لارنس نورمن» خبرنگار وال‌استریت ژورنال در پیامی توئیتری نوشت: «شنیده‌های من حاکی از این است که ازسرگیری مذاکرات ایران [و طرف‌های دیگر برجام در وین] در اواسط ماه آگوست، صرفاً گمانه‌زنی است. هنوز هیچ برنامه‌ زمانی برای دور بعدی مذاکرات تعیین نشده است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------