آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

آمریکا: خواستار از سرگیری فوری مذاکرات وین هستیم



سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام اینکه کشورش خواستار از سرگیری فوری مذاکرات وین است، دیپلماسی را بهترین راه برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران دانست.

به گزارش تسنیم،‌ ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنج‌شنبه در یک نشست خبری اعلام کرد دولت متبوعش مایل به از سرگیری فوری مذاکرات احیای برجام در وین است.

 

ند پرایس در این خصوص به خبرنگاران گفت: طی هفته‌های اخیر ما بارها از مقامات ایرانی شنیده‌ایم که آنها انتظار دارند مذاکرات به‌زودی از سر گرفته شود. ما امیدواریم که تعریف آنها از به‌زودی با تعریف ما از آن یکی باشد.

 

وی افزود: ما تمایل داریم که مذاکرات در وین هرچه زودتر از سر گرفته شود. این مذاکرات از چند ماه قبل متوقف مانده است. ما خواستار این هستیم که طرف‌های مذاکره‌کننده دوباره دور میز مذاکرات جمع شوند و مذاکرات را از جایی که متوقف شد، از سر بگیرند.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه اظهار داشت: ما همچنان بر این باوریم که مسیر دیپلماتیک همچنان باز است و دیپلماسی بهترین راه برای برقراری مجدد محدودیت‌هایی است که برجام بر برنامه هسته‌ای ایران قرار داد. در عین حال ما فکر می‌کنیم که بازگشت فوری به برجام ضروری است زیرا این فرآیندی نیست که بتوان آن را تا ابد ادامه داد. این فرآیندی نیست که بشود آن را طول داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------