آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

رابرت مالی: اگر ایران به بمب هسته ای خیلی نزدیک شود ما دست روی دست نخواهیم گذاشت



رابرت مالی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
نماینده آمریکا در امور ایران در اظهاراتی مدعی شد نشانه‌هایی که ایران بروز داده دلگرم‌کننده نیست، اما باید دید در مذاکرات پیش‌رو در وین چه خواهند گفت.

به گزارش مهر، «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران امروز چهارشنبه بدون اشاره به خروج یکجانبه کشورش از توافق هسته‌ای در سال ۲۰۱۸ همراه با نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت اعلام کرد: اگر تهران به سلاح هسته‌ای نزدیک شود؛ دست بسته نمی‌مانیم.

 

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، نماینده آمریکا در امور ایران در این باره گفت: اگر ایران به توافق هسته‌ای بازنگردد، ما تلاش‌های دیپلماتیک و غیردیپلماتیک را بررسی خواهیم کرد.

 

وی در این ارتباط اضافه کرد: نشانه‌های ارسالی از سوی ایران در ارتباط با مذاکرات وین، دلگرم کننده نیست! باید دید ایران در مذاکرات وین چه می‌گوید.

 

«رابرت مالی» مدعی شد: ما آماده‌ایم به توافق بازگردیم و تمامی تحریم‌ هایی که با برجام مغایر هستند را برداریم! پس اگر ایران می‌خواهد به توافق بازگردد، این مسیر را پیش روی خود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------