آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

ژنرال آمریکایی: ایران به دنبال تغییر نظم منطقه به نفع خودش است/ با خروج سپاه از لیست تروریستی مخالفم



مارک میلی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا در نشستی در مجلس سنای این کشور گفت که ایران دنبال تغییر دادن نظم منطقه‌ای به سود خودش است.

به گزارش فارس، "مارک میلی" رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا امروز پنجشنبه ایران را یکی از تهدیدهای اصلی پیش روی کشورش توصیف کرد و گفت که ایران به دنبال تغییر دادن نظم منطقه‌ای به نفع خودش است.

 

مارک میلی در جلسه‌ای در حضور اعضای کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا گفت: «ایران احتمالاً یک تهدید منطقه‌ای مهم علیه ایالات متحده و شریکان و متحدان ما باقی خواهد ماند.»

 

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: «ایران به دنبال تغییر دادن نظم منطقه‌ای خاورمیانه و توازن قدرت به سود خودش است. ایران در راستای همین هدف، برنامه هسته‌ای خودش را توسعه داده است.»

 

مارک میلی در این جلسه در پاسخ به سوال یکی از سناتورها گفت که از خارج کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» حمایت نمی‌کند. او گفت: «من نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک سازمان تروریستی می‌دانم و از خارج شدن آنها [از فهرست سازمان‌های تروریستی] حمایت نمی‌کنم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------