ایران: در حال بررسی تعلیق گفتوگوهای فنی با طرف آمریکایی هستیم؛ مگر اینکه نقض توافق متوقف شود
- مجموعه: اخبار سیاست خارجی
- تاریخ انتشار : یکشنبه, ۰۷ تیر ۱۴۰۵ ۲۲:۱۵

یک منبع ایرانی امروز (یکشنبه) به روزنامه قطری «العربی الجدید» گفت که تهران در دو روز گذشته پیامهای محکمی را از طریق واسطهها به طرف آمریکایی ارسال کرده است.
به گزارش «انتخاب»؛ در ادامه این مطلب آمده است: وی افزود که تلاش برای باز کردن یک کریدور جایگزین در تنگه هرمز و حملات اخیر، تهدیدی اساسی برای آینده تفاهمنامه محسوب میشود.
وی تهدید کرد: «ما در حال بررسی تعلیق گفتوگوهای فنی با طرف آمریکایی و عدم مشارکت در آنها هستیم، مگر اینکه نقضها متوقف شوند.»










