آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

پامپئو شورای حقوق بشر سازمان ملل را به "دورویی" متهم کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
بعد از تصویب قطعنامه‌ای از سوی شورای حقوق بشر سازمان ملل مبنی بر "محکومیت نژادپرستی سیستماتیک و خشونت پلیس" مایک پامپئو این شورا را "پناهگاه دیکتاتورها و دموکراسی‌هایی خواند که در قبال آنها سخت‌گیری نمی‌کنند".

به گزارش ایسنا به نقل سایت شبکه المیادین، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا امروز، شنبه به شدت از آنچه "دورویی" شورای حقوق بشر سازمان ملل خواند، انتقاد کرد.

 

پامپئو در واکنش به قطعنامه محکومیت نژادپرستی سیستماتیک و خشونت پلیس مدعی شد: شورای حقوق بشر سازمان ملل شامل ونزوئلا و اخیرا کوبا و چین شده است به این ترتیب این شورا پناهگاهی برای دیکتاتورها و دموکراسی‌هایی شده که با آنها بدون سخت‌گیری تعامل می‌شود.

 

وی افزود: مصوبه روز جمعه شورای حقوق بشر بر پلیس و نژادپرستی در آمریکا تمرکز داشت و به نظر ما این شورا به سطح جدیدی از انحطاط رسیده است.

 

رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا همچنین روز جمعه در شدیدترین سخنرانی علیه چین از اروپا خواست به جای "سرکشی" که این کشور "فرای قانون" می‌خواهد، تحمیل کند، "آزادی" را انتخاب کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------