آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

واکنش وزارت خارجه امارات به توقف صدور روادید امارات برای ایرانی‌ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
رئیس دفتر نمایندگی ایران در امارات عربی متحده به نقل از مقام مسئول وزارت خارجه امارات گفت که توقف صدور روادید اعلام شده برای ۱۳ کشور از جمله ایران، موقتی و تا اطلاع ثانوی است.

به گزارش فارس، سید محمد حسینی رئیس دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده امروز پنجشنبه ششم آذر ماه در صفحه توئیترش در پی انتشار خبری مبنی بر تصمیم دولت امارات برای توقف صدور روادید برای اتباع ۱۳ کشور از جمله ایران نوشت: اخیرا در برخی از سایت‌ها، اعلام شده که دولت امارات برای همیشه صدور روادید برای ایرانیان را متوقف کرده است. در پیگیری از مقام مسئول وزارت خارجه امارات گفته شد که توقف صدور ویزا برای ۱۳ کشور اعلام شده، موقتی و تا اطلاع ثانوی است.

 

وی افزود: به شایعات و اخبار غیرموثق توجه نکنید.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

رویترز در گزارشی مدعی شد طبق سندی که از سوی یک منطقه تجاری دولتی اماراتی منتشر شده و به رویت این خبرگزاری رسیده، ابوظبی تا اطلاع ثانوی صدور رواید جدید برای شهروندان ۱۳ کشور با اکثریت جمعیت مسلمان از جمله ایران را متوقف کرده است. طبق این سند، درخواست‌های روادید اشتغال و بازدید برای شهروندان ۱۳ کشور از جمله افغانستان، لیبی و یمن تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است. این ممنوعیت روادید برای شهروندان الجزایر، کنیا، عراق، لبنان، پاکستان، تونس و ترکیه نیز اعمال می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------