آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

سخنگوی کاخ‌ سفید: اقدام ایران در غنی‌سازی ۶۰ درصدی را جدی می‌گیریم



سخنگوی کاخ سفید,اخبار امروز,اخبار جدید
سخنگوی کاخ سفید امروز و بدون اشاره به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت توسط کشورش و انفعال اروپا در قبال تعهدات خود در برجام گفت: اقدام ایران در غنی‌سازی ۶۰ درصدی را جدی می‌گیریم.

به گزارش مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید امروز جمعه بدون اشاره به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت توسط کشورش و انفعال اروپا در قبال تعهدات خود در توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران گفت: اقدام ایران در غنی‌سازی ۶۰ درصدی را جدی می‌گیریم.

 

سخنگوی کاخ سفید در این باره مدعی شد: ما گام تحریک آمیز ایران را برای غنی سازی اورانیوم در سطح ۶۰ درصد را جدی می گیریم. اقدام اخیر ایران، جدیت این کشور در مذاکره را زیر سوال می برد و طرف‌های توافق هسته ای باید آن را رد کنند!

 

به گزارش شبکه تلویزیونی رویترز، «جن ساکی» در ادامه کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: تغییر سیاست‌گذاری در قبال کوبا یا اتخاذ گام های بیشتر در قبال این کشور فعلاً در اولویت های اصلی بایدن نیست.

 

وی به موضوع نیروگاه هسته ای فوکوشیما نیز اشاره کرد و گفت: انتظار داردیم مساله هسته ای «فوکوشیما «در دیدار رییس جمهمور آمریکا و نخست وزیر ژاپن مطرح شود.

 

سخنگوی کاخ سفید در خصو روابط مسکو و واشنگتن نیز با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: هدف آمریکا داشتن رابطه ای قابل پیش بینی و باثبات با کشور روسیه است!

 

گفتنی است روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران که به وین سفر کرده است، از آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی خبر داد و گفت که هزار سانتریفیوژ دیگر با ۵۰ درصد ظرفیت بیشتر به ماشین‌های موجود در نطنز، علاوه بر جایگزینی ماشین‌های صدمه دیده، اضافه می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------