آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

تل‌آویو خطاب به باکو: باید با هم علیه ایران عمل کنیم



 وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و اسرائیل,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و اسرائیل بعد از دیدار دوجانبه روز چهارشنبه (امروز) در اسرائیل، در یک نشست خبری مشترک شرکت کردند.الی کوهن مدعی شد: «(جمهوری) آذربایجان و اسرائیل درباره خطر ایران با هم اشتراک نظر دارند. ایران منطقه ما را تهدید و با حمایت و تامین مالی تروریسم در خاورمیانه بی‌ثباتی ایجاد می‌کند. ما باید با هم علیه ایران عمل کنیم. نباید اجازه دهیم ایران پتانسیل هسته‌ای خود را گسترش دهد». 

به گزارش فارس؛ وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی بعد از دیدار دوجانبه روز چهارشنبه (امروز) در فلسطین اشغالی، در یک نشست خبری مشترک شرکت کردند.

 

خبرگزاری ترند و دیگر رسانه‌های جمهوری آذربایجان خبر دادند که جیحون بایراموف وزیر خارجه این کشور در جریان سفر به فلسطین اشغالی با همتای صهیونیست خود دیدار کرد و پس از این دیدار، دو طرف نشست خبری مشترک ترتیب دادند.

 

بنا بر گزارش ترند، الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این نشست خبری  مدعی شد که این رژیم همانند جمهوری آذربایجان، با تهدید ایران مواجه است.

 

الی کوهن مدعی شد: «(جمهوری) آذربایجان و اسرائیل درباره خطر ایران با هم اشتراک نظر دارند. ایران منطقه ما را تهدید و با حمایت و تامین مالی تروریسم در خاورمیانه بی‌ثباتی ایجاد می‌کند. ما باید با هم علیه ایران عمل کنیم. نباید اجازه دهیم ایران پتانسیل هسته‌ای خود را گسترش دهد».

 

بنا بر گزارش خبرگزاری ترند، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادعا کرد: دو کشور (این رژیم و جمهوری آذربایجان) می‌توانند با استفاده از ابزارهای سیاسی و اقتصادی و در عین حال تدوین تهدید نظامی قابل اعتماد و قاطع این کار را انجام دهند.

 

اظهارات الی کوهن در شرایطی مطرح شده که جیحون بایراموف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان برای سفری دو روزه و افتتاح سفارت باکو در فلسطین اشغالی به تل‌آویو سفر کرده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------