آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

آمریکا: برای حمله به نیروی قدس سپاه برنامه ریزی می‌کنیم



حمله به نیروی قدس سپاه ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
ژنرال ارشد آمریکایی از برنامه ریزی برای هدف قرار دادن نیروی قدس سپاه پاسداران ایران پس از حمله پهپادی به سوریه خبر داد. 

به گزارش مهر به نقل از المانیتور، ژنرال ارشد پنتاگون به طور علنی از واکنش شدید آمریکا برای هدف قرار دادن نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حمایت کرد.

 

ژنرال مارک میلی که ریاست ستاد مشترک ارتش آمریکا را برعهده دارد، در دیدار با اعضای کنگره ادعا کرد که ایالات متحده باید نیروی قدس ایران را به شدت مورد هدف قرار دهد تا از حملات موشکی و پهپادی آتی نیروهای مورد حمایت ایران به نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق جلوگیری کند.

 

میلی طی جلسه استماع به اعضای کمیته نیروهای مسلح سنا گفت: «برخی از این گروه های تحت حمایت ایران بسیار تهاجمی تر از سایرین هستند.»

 

این ژنرال آمریکایی گفت: «دولت ایران یک سازمان پیچیده و بزرگ است و ما می دانیم که سپاه پاسداران ایران و به ویژه نیروی قدس آنها همان چیزی است که ما باید آنها را هدف قرار دهیم و در طول زمان آنها را به شدت هدف قرار خواهیم داد و این دقیقاً همان چیزی است که ما برای انجام دادن آن برنامه ریزی می کنیم.»

 

اظهارات میلی در پاسخ به سؤالی از سناتور جکی روزن (D-Nev.) بیان شد. روزن از میلی درباره اینکه آمریکا چه اقداماتی برای جلوگیری از حملات آینده انجام خواهد داد، سوال پرسیده بود.

  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------