آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

اتحادیه اروپا: در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای پاسخ به مرگ مهسا امینی و نحوه واکنش نیروهای امنیتی ایران به اعتراضات هستیم



 جوزپ بورل,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شده است: «در آستانه نشست شورای وزیران خارجه، اتحادیه اروپا به بررسی همه گزینه‌های در اختیار خود برای پاسخ به مرگ مهسا امینی و همچنین نحوه واکنش نیروهای امنیتی ایران به اعتراضات پس از آن ادامه خواهد داد». 

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: «اتحادیه اروپا در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای پاسخ دادن به رویدادهای ایران است».

 

به گزارش انتخاب ، خبرگزاری فارس نوشت که بورل مدعی شده است: «در آستانه نشست شورای وزیران خارجه، اتحادیه اروپا به بررسی همه گزینه‌های در اختیار خود برای پاسخ به مرگ مهسا امینی و همچنین نحوه واکنش نیروهای امنیتی ایران به اعتراضات پس از آن ادامه خواهد داد».

 

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادعا کرد: «اتحادیه اروپا بر این باور است که استفاده نامتناسب از قوه قهریه توسط نیروهای امنیتی باعث تلفات در میان تظاهرکنندگان شده است».

 

پیش از این نیز «پیتر استانو» سخنگوی اتحادیه اروپا در پاسخ به سوال خبرنگاران گفته بود، کمیسیون اروپا هنوز نمی‌داند که آیا تحریم‌های جدید این اتحادیه علیه ایران اعمال خواهد شد یا خیر.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------