آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

هوک:به تحریم‌های سنگین ادامه می‌دهیم/ایران باید با ما مذاکره کند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,هوک
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از عزم جدی واشنگتن به تداوم سیاست تحریم های سنگین علیه ایران خبر داد تا از این رهگذر، مقامات تهران را به پای میز مذاکره بکشاند.

 به گزارش مهر، «برایان هوک» نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران می گوید که این کشور در تلاش برای آوردن تهران به پای میز مذاکره، سیاست اعمال تحریمهای سنگین علیه ایران را ادامه خواهد داد.

 

وی یک روز پس از آزادی «مایکل وایت» شهروند آمریکایی از سوی ایران مدعی شد: «(رئیس جمهور ترامپ) سالهاست که در را برای دیپلماسی باز گذاشته و در همان چارچوب زمانی، وی با (رهبر کره شمالی) کیم جونگ اون سه بار دیدار کرد. بنابراین، ما تمایل داریم که شاهد باشیم رژیم (ایران) دیپلماسی ما را با دیپلماسی پاسخ دهد».

 

نماینده آمریکا در امور ایران گفت که واشنگتن به تلاش خود برای آزادسازی آمریکایی‌هایی که در ایران در بازداشت هستند، ادامه خواهد داد و گفت که مذاکرات با ایران در حال حاضر تنها محصور به پرونده بازداشتی‌ها است.

 

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا پنجشنبه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد پس از آزادی «مایکل وایت» مجرم آمریکایی از زندان در ایران و بازگشت مجید طاهری دانشمند ایرانی از زندان امریکا، با خیال پردازی درباره مذاکره با ایران در توئیتر نوشته بود: «برای انجام آن توافق بزرگ، تا بعد از انتخابات صبر نکنید. من پیروز [انتخابات] می‌شوم. الان شما توافق بهتری انجام می‌دهید».

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------