آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

نتانیاهو:از اقدامات ضد ایرانی آمریکا تشکر می‌کنم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,نتانیاهو
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه آمریکا، از مواضع ضد ایرانی واشنگتن تشکر کرد.

به گزارش مهر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری با «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا از اقدامات واشنگتن علیه ایران در سازمان ملل تشکر کرد.

 

نتانیاهو در این کنفرانس که به صورت زنده از صفحه توئیتر وی منتشر شد، بازگرداندن تحریم های سازمان ملل متحد علیه ایران را اقدامی مهم خواند و مدعی شد که توافق هسته‌ای ایران به صورت کامل شکست خورده است.

 

وی در مورد توافق امضا شده میان تل آویو و امارات نیز مدعی شد: امضای موافقتنامه صلح با امارات تاریخی بود و منجر به ثبات در منطقه می شود  و ممکن است کشورهای دیگری هم به این روند بپیوندند.

 

وزیر خارجه آمریکا هم در این نشست در خصوص اقدامات ضد ایرانی کاخ سفید در سازمان ملل مدعی شد: از دستیابی ایران به سلاح هسته ای جلوگیری و تلاش خواهیم کرد خاورمیانه را با ثبات تر کنیم.

 

وزیر خارجه آمریکا از  دادن پاسخ روشن به سوالی درباره درخواست خرید جنگنده های اف ۳۵ از سوی امارات خودداری کرد و تنها با با اشاره به توافق امارات با صهیونیست ها گفت که به حمایت از ابوظبی از طریق تحویل تجهیزاتی که برای دفاع از خود به آن نیاز دارد ادامه خواهیم داد.

 

در همین رابطه اسپوتنیک در خبری فوری اعلام کرد که پمپئو در نشست خبری اعلام کرده که آمریکا در خصوص فروش سلاح به امارات به نحوی که برتری نظامی اسرائیل حفظ شود تجدید نظر می کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------